• PSICOLOGIA APLICADA DEL DEPORTE

    WILLIANS, JEAN M. EDITORIAL BIBLIOTECA NUEVA, S. PER DETERMINAR Ref. 9788470303319 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Psicología aplicada al deporte: desarrollo personal y máximo rendimiento es la primera guía práctica que ofrece a los entrenadores y psicólogos del deporte, estrategias y técnicas para ayudar a los atletas a alcanzar su máximo rendimiento y desarrollo personal.
    Ancho: 160 cm Largo: 235 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    34,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7030-331-9
    • Autors : WILLIANS, JEAN M.
    • Col·lecció : DEPORTES
    • Nº de pàgines : 550
    Psicología aplicada al deporte: desarrollo personal y máximo rendimiento es la primera guía práctica que ofrece a los entrenadores y psicólogos del deporte, estrategias y técnicas para ayudar a los atletas a alcanzar su máximo rendimiento y desarrollo personal.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.