• ALEMANIA DE BISMARCK,LA

    SCHULZE,INGRID ARCOLIBROS, S.A. Ref. 9788476352342 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    A mediados del siglo XIX, Alemania era todavía un país atrasado política y económicamente. Su división en 39 Estados de muy distinto nivel de desarrollo obstaculizó su industrialización y modernización. Gracias a la labor de Otto von Bismark, primero como Ministro prusiano y después como Canciller o...
    Ancho: 155 cm Largo: 215 cm Peso: 100 gr
    Ho demanem a l'editor
    3,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-7635-234-2
    • Data d'edició : 01/01/1996
    • Any d'edició : 1996
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : SCHULZE,INGRID
    • Nº de pàgines : 64
    • Col·lecció : CUADERNOS DE HISTORIA
    • Nº de col·lecció : 23
    A mediados del siglo XIX, Alemania era todavía un país atrasado política y económicamente. Su división en 39 Estados de muy distinto nivel de desarrollo obstaculizó su industrialización y modernización. Gracias a la labor de Otto von Bismark, primero como Ministro prusiano y después como Canciller omnipotente, Alemania alcanzó su unidad y se convirtió, en el último tercio de siglo, en la nación hegemónica de Europa. El libro relata, paso a paso, el - todavía hoy polémico - camino seguido por el monarca Guillermo I y su ''fiel vasallo'' para fundar el II Reich alemán y para obtener su reconocimiento internacional.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.