• RETOS DE LA POSTMODERNIDAD

    CIENCIAS SOCIALES Y HUMANAS

    GARCIA SELGAS, FERNANDO J. TROTTA EDITORIAL SOCIOLOGIA I ANTROPOLOGIA Ref. 9788481642728 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    La obra es producto de un congreso de profesores e investigadores de ambos lados del Atlántico en torno a los retos planteados a las ciencias sociales y humanas por esa nueva forma de complejidad social (y personal) que de modo genérico se denomina postmodernidad.
    Ancho: 145 cm Largo: 230 cm Peso: 420 gr
    Descatalogat
    16,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8164-272-8
    • Data d'edició : 01/02/1999
    • Any d'edició : 1999
    • Autors : GARCIA SELGAS, FERNANDO J.
    • Col·lecció : ESTRUCTURAS Y PROCESOS. CIENCIAS SOCIALE
    • Nº de pàgines : 328
    La obra es producto de un congreso de profesores e investigadores de ambos lados del Atlántico en torno a los retos planteados a las ciencias sociales y humanas por esa nueva forma de complejidad social (y personal) que de modo genérico se denomina postmodernidad.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.