• BASES TEORICAS Y FUNDAMENTOS DE LA FISIOTERAPIA

    GALLEGO IZQUIERDO, TOMAS PANAMERICANA EDITORIAL MEDICA Ref. 9788479039769 Altres productes del mateix autor
    Obra imprescindible para adquirir los conocimientos teóricos básicos de esta disciplina como ciencia y su desarrollo como profesión. Es un texto ameno que aporta claves para la reflexión y que señala el camino hacia el que se dirige la profesión como apuesta de futuro.
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 250 gr
    Descatalogat
    39,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7903-976-9
    • Data d'edició : 01/02/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Autors : GALLEGO IZQUIERDO, TOMAS
    • Nº de pàgines : 300
    Obra imprescindible para adquirir los conocimientos teóricos básicos de esta disciplina como ciencia y su desarrollo como profesión. Es un texto ameno que aporta claves para la reflexión y que señala el camino hacia el que se dirige la profesión como apuesta de futuro.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.