• PEDAGOGIA DEL GRUP I DEL PROJECTE

    UNA APROXIMACIÓ A L'OBRA DE JOAQUIM FRANCH

    TRILLA, JAUME EDICIONS 62 Ref. 9788429747409 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Aquest volum és un estudi exhaustiu i rigorós sobre la personalitat i el treball que va portar a terme Joaquim M. Franch i Batlle (1944-1987), un dels pedagogs catalans més polifacètics, innovadors i productius de la segona meitat del segle XX. La seva aportació, tant pel que fa a la pedagogia escol...
    Dimensions: 210 x 135 x 210 cm Peso: 409 gr
    Ho demanem a l'editor
    20,40 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-297-4740-9
    • Data d'edició : 01/06/2000
    • Any d'edició : 2000
    • Idioma : CATALA
    • Autors : TRILLA, JAUME
    • Nº de pàgines : 999
    • Col·lecció : LLIBRES A L'ABAST, 356
    Aquest volum és un estudi exhaustiu i rigorós sobre la personalitat i el treball que va portar a terme Joaquim M. Franch i Batlle (1944-1987), un dels pedagogs catalans més polifacètics, innovadors i productius de la segona meitat del segle XX. La seva aportació, tant pel que fa a la pedagogia escolar com a l'educació en el lleure, és encara plenament vigent.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.