• MARKETING RELACIONAL Y COMUNICACION PARA SITUACIONES DE CRIS

    QUÉ HACER ANTES, DURANTE Y DESPUÉS, PARA PROTEGER Y SALVAR SU EMPRESA.

    BARQUERO, JOSE DANIEL & BARQUERO, MARIO PROFIT EDITORIAL Ref. 9788492956081 Altres productes del mateix autor
    Este libro explica analíticamente qué hacer y qué no hacer para solucionar cualquier situación de crisis con garantías de éxito.Este libro es una investigación práctica de los factores internos y externos, nacionales e internacionales, que pueden desencadenar situaciones de crisis en las organizacio...
    Ancho: 165 cm Largo: 230 cm Peso: 258 gr
    Ho demanem a l'editor
    15,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92956-08-1
    • Data d'edició : 01/10/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : 01
    • Autors : BARQUERO, JOSE DANIEL & BARQUERO, MARIO
    • Nº de pàgines : 113
    Este libro explica analíticamente qué hacer y qué no hacer para solucionar cualquier situación de crisis con garantías de éxito.
    Este libro es una investigación práctica de los factores internos y externos, nacionales e internacionales, que pueden desencadenar situaciones de crisis en las organizaciones y aporta respuestas reales y prácticas basadas en la experiencia de los autores y su conocimiento del mundo empresarial y de situaciones de crisis, tanto del ámbito de las Relaciones Públicas y Publicidad, como de Comunicación.

    Libro de referencia obligada para profesionales, no sólo de la comunicación y el marketing, sino de cualquier sector.
    Escrito con un lenguaje claro y sencillo, comprensible para profesionales como estudiantes de la materia.
    Tiene un alto contenido práctico.
    Casos y ejemplos de éxito

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.