• EL CAPITAL EN EL SIGLO XXI

    PIKETTY, THOMAS RBA Ref. 9788490565476 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    «El libro de economía más importante del año y quizá de la década». Paul Krugman, Premio Nobel de EconomíaLa historia de la desigualdad demuestra que si el retorno de las inversiones es mayor que el crecimiento económico, ala larga se produce una concentración de la riqueza con graves riesgos social...
    Ancho: 140 cm Largo: 213 cm Peso: 945 gr
    Descatalogat
    18,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9056-547-6
    • Data d'edició : 01/09/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Autors : PIKETTY, THOMAS
    • Traductors : RAMOS MENA, FRANCISCO J/ESCARTIN ARILLA, ANA
    • Nº de pàgines : 816
    • Col·lecció : ECONOMÍA
    «El libro de economía más importante del año y quizá de la década». Paul Krugman, Premio Nobel de Economía
    La historia de la desigualdad demuestra que si el retorno de las inversiones es mayor que el crecimiento económico, a
    la larga se produce una concentración de la riqueza con graves riesgos sociales, y para evitarlos es necesaria una
    política económica global.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.