• REINVENTAR EL NEGOCIO

    PARA VENDER MÁS BARATO (O MÁS CARO)

    VALLS, JOSEP PROFIT EDITORIAL Ref. 9788492956265 Altres productes del mateix autor
    El fenómeno low cost es la principal tendencia empresarial de la primera década del siglo XXI y ha desencadenado cambios importantes en la mentalidad del consumidor.¿Se acaba el low cost con el inicio de la segunda década del siglo XXI? Los consumidores no van a dejar fácilmente de reclamar los prec...
    Ancho: 165 cm Largo: 230 cm Peso: 360 gr
    Ho demanem a l'editor
    19,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92956-26-5
    • Data d'edició : 01/01/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Autors : VALLS, JOSEP
    • Nº de pàgines : 216
    El fenómeno low cost es la principal tendencia empresarial de la primera década del siglo XXI y ha desencadenado cambios importantes en la mentalidad del consumidor.

    ¿Se acaba el low cost con el inicio de la segunda década del siglo XXI? Los consumidores no van a dejar fácilmente de reclamar los precios más baratos a los que les han acostumbrado a lo largo de diez años. Pero los excesos de muchas empresas por ofrecérselos permiten augurar un Requiem por los más bajos precios. A pesar de ello, en la sociedad se ha instalado definitivamente el low cost y se mantendrá durante mucho tiempo, entendido como la racionalización de los precios buscando detrás de cada uno de ellos el valor que contiene.

    * Análisis de casos reales de empresas de la talla de Ikea, INGDirect, Mercadona o Privalia.
    * Conozca las estrategias low cost que puede aplicar cualquier empresa para reinventar el modelo de negocio.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.