• ICONA SAGRADA, LA

    OLSON, NEIL COLUMNA Ref. 9788466406055 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Grècia, 1944. Durant la segona guerra mundial, un grec conegut com la Serp pacta amb Müller, un assassí nazi, el lliurament d?una càrrega d?armes a canvi d?una icona del segle VIII suposadament pintada sobre el Sudari de Crist. Nova York, 2000. Un ancià
    Ancho: 165 cm Largo: 240 cm Peso: 794 gr
    Ho demanem a l'editor
    25,05 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-664-0605-5
    • Data d'edició : 01/04/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : CATALA
    • Autors : OLSON, NEIL
    • Nº de pàgines : 300
    • Col·lecció : COLUMNA CLASSICA
    Grècia, 1944. Durant la segona guerra mundial, un grec conegut com la Serp pacta amb Müller, un assassí nazi, el lliurament d?una càrrega d?armes a canvi d?una icona del segle VIII suposadament pintada sobre el Sudari de Crist. Nova York, 2000. Un ancià

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.