• MAL DE AMORES

    MASTRETTA, ANGELES ALFAGUARA EDICIONES Ref. 9788420482255 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Mal de amores es la historia de una pasión entretejida a la historia de un país, de una guerra, de una familia, de varias vocaciones desmesuradas.. . . Emilia Sauri, la protagonista de esta inquietante novela, nace en una familia liberal y tiene la fortun
    Peso: 418 gr
    Ho demanem a l'editor
    18,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-204-8225-5
    • Autors : MASTRETTA, ANGELES
    • Nº de pàgines : 400
    • Col·lecció : HISPANICA
    • Nº de col·lecció : 717031
    • Data d'edició : 01/08/1996
    • Any d'edició : 1996
    Mal de amores es la historia de una pasión entretejida a la historia de un país, de una guerra, de una familia, de varias vocaciones desmesuradas.. . . Emilia Sauri, la protagonista de esta inquietante novela, nace en una familia liberal y tiene la fortun

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.