• LENGUA DE LOS SECRETOS, LA

    ABRISKETA, MARTIN ROCA EDITORIAL DE LIBROS, S.L NARRATIVA HISTORICA Ref. 9788416306602 Altres productes del mateix autor
    Basado en hechos reales, La Lengua de los secretos es una crónica novelada de la Guerra Civil española. El libro narra este conflicto armado desde un punto de vista muy original: el de Martintxo, un niño de diez años que nos ofrece una fantasía entre rural y mágica, que recuerda al mejor Bernardo At...
    Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    6,99 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-16306-60-2
    • Data d'edició : 01/03/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Autors : ABRISKETA, MARTIN
    • Nº de pàgines : 0
    Basado en hechos reales, La Lengua de los secretos es una crónica novelada de la Guerra Civil española. El libro narra este conflicto armado desde un punto de vista muy original: el de Martintxo, un niño de diez años que nos ofrece una fantasía entre rural y mágica, que recuerda al mejor Bernardo Atxaga. Este libro reúne lo mejor de la novela bélica, el realismo mágico, la noela de aventuras y las historias de iniciación.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.