• DIOSA, LA

    IMÁGENES MITOLÓGICAS DE LO FEMENINO

    DOWNING, CHRISTINE KAIROS SOCIOLOGIA I ANTROPOLOGIA Ref. 9788472453883 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Libro imprescindible para todo el mundo interesado tanto en psicología profunda, mitología o espiritualidad. La autora nos enseña cómo el mito puede ayudar a dilucidar el significado de una experiencia y cómo utilizar la experiencia para penetrar en los significados del mito.
    Ancho: 130 cm Largo: 200 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    17,73 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7245-388-3
    • Data d'edició : 01/01/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Autors : DOWNING, CHRISTINE
    • Traductors : PIGEM, MARIA-PAU
    • Nº de pàgines : 295
    • Col·lecció : PSICOLOGÍA
    Libro imprescindible para todo el mundo interesado tanto en psicología profunda, mitología o espiritualidad. La autora nos enseña cómo el mito puede ayudar a dilucidar el significado de una experiencia y cómo utilizar la experiencia para penetrar en los significados del mito.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.