• MANUAL DEL SISTEMA FINANCIERO ESPAÑOL

    27.ª EDICIÓN ACTUALIZADA

    VV.AA. ARIEL MANUALS / TECNIQUES Ref. 9788434427983 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    El objetivo fundamental de este manual es realizar un análisis en profundidad y lo más actualizado posible del sistema financiero de nuestro país, con referencia incluso a sus perspectivas futuras. Su análisis pretende centrarse en los tres elementos fundamentales de cualquier sistema financiero: su...
    Dimensions: 240 x 177 x 31 cm Peso: 1014 gr
    Ho demanem a l'editor
    42,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-344-2798-3
    • Data d'edició : 01/09/2018
    • Any d'edició : 2018
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : VV.AA.
    • Nº de pàgines : 584
    • Col·lecció : ECONOMIA Y EMPRESA

    El objetivo fundamental de este manual es realizar un análisis en profundidad y lo más actualizado posible del sistema financiero de nuestro país, con referencia incluso a sus perspectivas futuras. Su análisis pretende centrarse en los tres elementos fundamentales de cualquier sistema financiero: sus intermediarios financieros, sus mercados, tanto monetarios como de capitales, y sus medios.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.