• CRUZANDO EL ABISMO

    CÓMO VENDER PRODUCTOS DISRUPTIVOS A CONSUMIDORES GENERALISTAS

    GEOFFREY A. MOORE GESTION 2000 Ref. 9788498753554 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    En Cruzando el abismo, Geoffrey A. Moore describe lo que denomina el Ciclo Vital de Adopción de Tecnología, cuya idea principal es que no todos los consumidores son iguales. Hay entusiastas de la tecnología o visionarios que adoptan los productos nuevos muy rápidamente, a pesar de estar inmaduros. A...
    Dimensions: 230 x 150 x 16 cm Peso: 304 gr
    Ho demanem a l'editor
    19,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9875-355-4
    • Data d'edició : 01/10/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Autors : GEOFFREY A. MOORE
    • Traductors : ALBERT CUESTA ZARAGOSI
    • Nº de pàgines : 256
    • Col·lecció : MANAGEMENT
    En Cruzando el abismo, Geoffrey A. Moore describe lo que denomina el Ciclo Vital de Adopción de Tecnología, cuya idea principal es que no todos los consumidores son iguales. Hay entusiastas de la tecnología o visionarios que adoptan los productos nuevos muy rápidamente, a pesar de estar inmaduros. Asimismo, hay un mercado masivo de consumidores que son mucho más pragmáticos a la hora de adoptar un producto y que, en consecuencia, esperan a que éste madure. Mientras que los pioneros están dispuestos a hacer un sacrificio por estar entre los primeros, la mayoría espera hasta estar segura de que la nueva tecnología realmente aporta mejoras. El reto para los innovadores y los profesionales del marketing es estrechar ese gran abismo que da título al libro y que la mayoría de empresas no consiguen cruzar. Esta nueva edición actualiza el clásico de Geoffrey Moore con decenas de nuevos ejemplos de éxitos y fracasos, innovadoras estrategias de marketing para un contexto digital y los últimos descubrimientos y casos del autor. Además, incluye dos nuevos apéndices: el primero enlaza las proposiciones de Cruzando el abismo con el siguiente libro de Moore, Inside the Tornado, y el segundo presenta el modelo de los Cuatro Engranajes en la adopción tecnológica del consumidor digital.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.