• EL PEQUEÑO LIBRO DE LAS GRANDES TEORIAS DEL MANAGEMENT

    LAS 89 GRANDES TEORÍAS DEL MANAGEMENT Y CÓMO APLICARLAS

    MCGRATH, JIM & BATES, BOB ALIENTA EDITORIAL MANUALS / TECNIQUES Ref. 9788415678908 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Las 89 grandes ideas más importantes del management, procedentes de los más reputados autores y especialistas, para facilitar las tareas del día de día de empresarios, directivos y profesionales.
    Ancho: 105 cm Largo: 178 cm Peso: 324 gr
    Ho demanem a l'editor
    14,96 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-15678-90-8
    • Data d'edició : 01/10/2014
    • Any d'edició : 2014
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : MCGRATH, JIM & BATES, BOB
    • Traductors : ISABEL MURILLO FORT
    • Nº de pàgines : 328
    • Col·lecció : COLECCION ALIENTA
    Las 89 grandes ideas más importantes del management, procedentes de los más reputados autores y especialistas, para facilitar las tareas del día de día de empresarios, directivos y profesionales.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.