• FUNDAMENTOS DEL DISEÑO DE PRODUCTOS

    MORRIS, RICHARD PARRAMON EDICIONES, S.A. Ref. 9788434235571 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Fundamentos del diseño de productos, a través de la exploración de varias áreas clave, proporciona una visión integrada y cohesiva sobre el proceso de diseño de productos y ofrece sugerencias sobre los factores que se deben tener en cuenta e indicaciones sobre dónde pueden llevarle sus pasos en cada...
    Ancho: 200 cm Largo: 230 cm Peso: 670 gr
    Descatalogat
    29,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-342-3557-1
    • Data d'edició : 01/12/2013
    • Any d'edició : 2013
    • Autors : MORRIS, RICHARD
    • Nº de pàgines : 184
    • Col·lecció : DISEÑO GRÁFICO
    Fundamentos del diseño de productos, a través de la exploración de varias áreas clave, proporciona una visión integrada y cohesiva sobre el proceso de diseño de productos y ofrece sugerencias sobre los factores que se deben tener en cuenta e indicaciones sobre dónde pueden llevarle sus pasos en cada fase del proceso.
    El diseño de productos constituye un campo de estudio desafiante al se una disciplina que comprende numerosos campos: materiales, fabricación, generación de ideas, CAD, funciones de ingeniería, arte, investigación del mercado y tipología de productos.
    Esta obra puede utilizarse como libro de referencia y como guía útil. Cada capítulo está repleto de ejemplos sobre el trabajo de diseñadores de gran talento procedentes de todo el planeta, que ayudan a ilustrar los conceptos del texto y que alimetnarán e inspirarán su propia creatividad.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.