• MI GRAN LIBRO DE PEGATINAS HELLO KITTY

    MI GRAN LIBRO DE PEGATINAS

    VARIOS AUTORES MOLINO EDITORIAL INFANTIL QUADERN D'ACTIVITATS I ENTRETENIMENT Ref. 9788427208209 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Segundo lanzamiento de la polpular licencia que ha acompañado a niñas, jóvenes y madres. ¡Hello Kittyvuelve a pisar las librerías en su 40ª aniversario!. ¡Un magnífico libro con pasatiempos y más de 100 pegatinas!
    Ancho: 210 cm Largo: 297 cm Peso: 450 gr
    Descatalogat
    9,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-272-0820-9
    • Data d'edició : 01/10/2014
    • Any d'edició : 2014
    • Autors : VARIOS AUTORES
    • Nº de pàgines : 96
    • Col·lecció : HELLO KITTY
    Segundo lanzamiento de la polpular licencia que ha acompañado a niñas, jóvenes y madres. ¡Hello Kitty
    vuelve a pisar las librerías en su 40ª aniversario!. ¡Un magnífico libro con pasatiempos y más de 100 pegatinas!

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.