• PLURALIDAD Y SUS ATRIBUTOS, LA

    DASCAL, MARCELO EDITORIAL BIBLIOTECA NUEVA, S. Ref. 9788470309045 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Actualmente, el problema de la identidad personal no puede concebirse como una cuestión únicamente epistemológica. Con la modernidad, el sujeto ha adquirido una creciente importancia en el campo de la política y de la economía, junto al desarrollo lento pero real de una cultura democrática que se ap...
    Ancho: 135 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    15,03 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7030-904-5
    • Data d'edició : 01/02/2001
    • Any d'edició : 2001
    • Autors : DASCAL, MARCELO
    • Col·lecció : RAZÓN Y SOCIEDAD
    • Nº de pàgines : 288
    Actualmente, el problema de la identidad personal no puede concebirse como una cuestión únicamente epistemológica. Con la modernidad, el sujeto ha adquirido una creciente importancia en el campo de la política y de la economía, junto al desarrollo lento pero real de una cultura democrática que se apoya en la iniciativa del empresario, el voto del ciudadano y la elección del consumidor; ergo la identidad personal es el resultado de una multitud de elecciones.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.