• NUEVO ARTE DE PENSAR

    GUITTON, JEAN ENCUENTRO EDICIONES Ref. 9788474905731 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Es nuestro «deber» ser inteligentes, someter la razón a la experiencia, ajustarse a las leyes del espíritu, «luz desde la cual vemos las otras luces», y estudiar el método para pensar bien. Por eso este libro se dirige a todos: a los estudiantes, por supuesto
    Peso: 100 gr
    Ho demanem a l'editor
    7,21 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7490-573-1
    • Data d'edició : 01/05/2000
    • Any d'edició : 2000
    • Autors : GUITTON, JEAN
    • Traductors : QUESADA, MARÍA LEONOR
    • Nº de pàgines : 136
    • Col·lecció : SOPHIA
    • Nº de col·lecció : 1
    Es nuestro «deber» ser inteligentes, someter la razón a la experiencia, ajustarse a las leyes del espíritu, «luz desde la cual vemos las otras luces», y estudiar el método para pensar bien. Por eso este libro se dirige a todos: a los estudiantes, por supuesto

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.