• EL PROCESO DE MEJORA CONTINUA EN LA EMPRESA

    PRADO, JOSE CARLOS PIRAMIDE EDICIONES Ref. 9788436814231 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Esta obra aborda el proceso de implantación de la mejora continua en la empresa y la participación de su personal a través de los círculos de calidad, grupos de mejora, sugerencias, etc. La metodología que se propone para emprender este proceso, basada en experiencias prácticas de una decena de empr...
    Dimensions: 220 x 140 x 12 cm Peso: 258 gr
    Ho demanem a l'editor
    18,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-368-1423-1
    • Data d'edició : 01/06/2000
    • Any d'edició : 2000
    • Autors : PRADO, JOSE CARLOS
    • Nº de pàgines : 200
    • Col·lecció : EMPRESA Y GESTION
    Esta obra aborda el proceso de implantación de la mejora continua en la empresa y la participación de su personal a través de los círculos de calidad, grupos de mejora, sugerencias, etc.
    La metodología que se propone para emprender este proceso, basada en experiencias prácticas de una decena de empresas españolas -especialmente pymes-, permite la integración y la participación del personal no sólo en los aspectos operativos de la gestión productiva, sino también en el diseño o transformación de los procesos de producción.
    La incorporación de ideas, conocimientos, destrezas y habilidades de los trabajadores en los procesos de mejora que acometa la empresa resultan imprescindibles. Así, en todas las experiencias que se exponen en esta obra queda patente la importancia de fomentar la participación del personal de la empresa, convirtiéndose, de esta forma, la mejora continua o permanente en una herramienta clave para la competitividad de las organizaciones.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.