• SABOR DE LAS PEPITAS DE MANZANA

    HAGENA, KATHARINA MAEVA Ref. 9788415140832 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Iris es la única heredera de la casa familiar de su abuela Bertha. Mientras recorre las diferentes estancias y los rincones del maravilloso jardín, reconstruye la historia, dulce y amarga como el sabor de las pepitas de manzana, de tres generaciones de mujeres, a la vez que busca respuestas a los en...
    Ancho: 190 cm Largo: 125 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    12,40 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-15140-83-2
    • Data d'edició : 01/11/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Autors : HAGENA, KATHARINA
    • Traductors : KOSUTIC DE LUCA, ANA
    • Nº de pàgines : 232
    • Col·lecció : EMBOLSILLO
    Iris es la única heredera de la casa familiar de su abuela Bertha. Mientras recorre las diferentes estancias y los rincones del maravilloso jardín, reconstruye la historia, dulce y amarga como el sabor de las pepitas de manzana, de tres generaciones de mujeres, a la vez que busca respuestas a los enigmas de su pasado.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.