• COMPRENDRE LA COMUNICACIO

    EL LLIBRE DEL SEXE, LA POESIA I L'EMPRESA

    SERRANO, SEBASTIA PROA EDICIONS Ref. 9788482568782 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    En el marc cultural on ens toca viure convé més que mai reflexionar sobre les estratègies i el perfil de la persona que vol navegar, amb èxit, pels espais turbulents de la comunicació.Sebastià Serrano ens fa veure en aquest assaig com l
    Ancho: 135 cm Largo: 215 cm Peso: 405 gr
    Ho demanem a l'editor
    21,20 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8256-878-2
    • Data d'edició : 01/11/1999
    • Any d'edició : 1999
    • Idioma : CATALA
    • Autors : SERRANO, SEBASTIA
    • Nº de pàgines : 320
    • Col·lecció : LA MIRADA CIENTIFICA
    En el marc cultural on ens toca viure convé més que mai reflexionar sobre les estratègies i el perfil de la persona que vol navegar, amb èxit, pels espais turbulents de la comunicació.Sebastià Serrano ens fa veure en aquest assaig com l

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.