• NUEVOS PARADIGMAS ENTREVISTAS

    PRIMS, FRANCESC SIRIO EDITORIAL Ref. 9788416233335 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Nuevos paradigmas es una recopilación de poderosas entrevistas a personajes de primera línea dentro del ámbito del crecimiento personal y de la ciencia puesta al servicio del hombre. Las entrevistas han sido elegidas y clasificadas por el autor con e
    Ancho: 150 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    13,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-16233-33-5
    • Data d'edició : 01/01/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Autors : PRIMS, FRANCESC
    • Nº de pàgines : 408
    • Col·lecció : 2015
    Nuevos paradigmas es una recopilación de poderosas entrevistas a personajes de primera línea dentro del ámbito del crecimiento personal y de la ciencia puesta al servicio del hombre. Las entrevistas han sido elegidas y clasificadas por el autor con e

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.