• EL PENSAMIENTO NEGATIVO. ACIERTA MAL Y PENSARAS

    MEJIDE, RISTO ESPASA Ref. 9788467026115 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Risto Mejide, el malo de O.T. y uno de los personajes más polémicos y sorprendentes de los últimos tiempos, reflexiona sobre diversos temas de actualidad que preocupan a la sociedad, descubriendo su lado más cercano, humorístico y filosófico.
    Ancho: 150 cm Largo: 230 cm Peso: 340 gr
    Ho demanem a l'editor
    5,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-670-2611-5
    • Data d'edició : 01/03/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Autors : MEJIDE, RISTO
    • Nº de pàgines : 28
    • Col·lecció : FUERA DE COLECCIÓN Y ONE SHOT
    Risto Mejide, el malo de O.T. y uno de los personajes más polémicos y sorprendentes de los últimos tiempos, reflexiona sobre diversos temas de actualidad que preocupan a la sociedad, descubriendo su lado más cercano, humorístico y filosófico.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.