• ESPIRITUALIDAD CREATIVA

    FERRER, JORGE N KAIROS ASSAIG Ref. 9788472455597 Altres productes del mateix autor
    Un hito importantísimo en el estudio de lo transpersonal. Jorge N. Ferrer deconstruye y reconstruye enteramente el proyecto transpersonal, articulando una teoría más sofisticada, pluralista y de raigambre espiritual. Hace que ideas recientes en epistemología y filosofía de la ciencia influyan sobre ...
    Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    24,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7245-559-7
    • Data d'edició : 23/10/2004
    • Any d'edició : 0
    • Autors : FERRER, JORGE N
    • Nº de pàgines : 0
    Un hito importantísimo en el estudio de lo transpersonal. Jorge N. Ferrer deconstruye y reconstruye enteramente el proyecto transpersonal, articulando una teoría más sofisticada, pluralista y de raigambre espiritual. Hace que ideas recientes en epistemología y filosofía de la ciencia influyan sobre cuestiones esenciales en psicología y filosofía de la religión.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.