• QUE ES EL ARTE

    GUIDO ONDIJ LA MARCA EDITORA Ref. 9789508893062 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    El orden alfabético con que presentamos las citas en este volumen produce yuxtaposiciones espaciotemporales, dando como resultado un interesante compendio aleatoriamente ordenado de reflexiones de los más grandes y admirables artistas y pensadores.
    Dimensions: 175 x 105 x 100 cm Peso: 245 gr
    Ho demanem a l'editor
    19,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-950-889-306-2
    • Data d'edició : 01/08/2018
    • Any d'edició : 2018
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : GUIDO ONDIJ
    • Col·lecció : BIBLIOTECA DE LA MIRADA
    • Nº de pàgines : 176
    El orden alfabético con que presentamos las citas en este volumen produce yuxtaposiciones espaciotemporales, dando como resultado un interesante compendio aleatoriamente ordenado de reflexiones de los más grandes y admirables artistas y pensadores.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.