• INTERMEDIATE LANGUAGE PRACTICE CD

    VINCE, MICHAEL MACMILLAN PUBLISHERS Ref. 9780230727014 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Libro del alumno para nivel Intermediate B1 impreso con respuestas de los ejercicio para el nivel que incluye ejercicios para los exámenes de PET y un CD - ROM interactivo y acceso a plataforma online con ejercicios de apoyo para estudiantes
    Peso: 724 gr
    Descatalogat
    46,25 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-0-230-72701-4
    • Data d'edició : 01/01/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : Inglés
    • Autors : VINCE, MICHAEL
    • Col·lecció : LANGUAGE PRACT SERIE
    • Nº de pàgines : 0
    Libro del alumno para nivel Intermediate B1 impreso con respuestas de los ejercicio para el nivel que incluye ejercicios para los exámenes de PET y un CD - ROM interactivo y acceso a plataforma online con ejercicios de apoyo para estudiantes

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.