• OBJECTIVE ADVANCED WORKBOOK WITH ANSWERS

    WITH AUDIO CD 4TH EDITION

    VVAA CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS Ref. 9781107632028 Altres productes del mateix autor
    Fourth edition of the best-selling Cambridge English: Advanced (CAE) course, updated to prepare for the 2015 revised exam. This Workbook with answers provides practice of the language covered in the 25 units of the Objective Advanced Fourth edition Student's Book. The accompanying Audio CD provides ...
    Ancho: 219 cm Largo: 276 cm Peso: 310 gr
    Ho demanem a l'editor
    25,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-1-107-63202-8
    • Data d'edició : 01/07/2014
    • Any d'edició : 2014
    • Idioma : Inglés
    • Autors : VVAA
    • Nº de pàgines : 103
    Fourth edition of the best-selling Cambridge English: Advanced (CAE) course, updated to prepare for the 2015 revised exam. This Workbook with answers provides practice of the language covered in the 25 units of the Objective Advanced Fourth edition Student's Book. The accompanying Audio CD provides additional listening practice. A Workbook without answers is also available.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.