• GUIA PRACTICA DE CONVERSACION ESPAÑOL-CHINO

    VV.AA. EDITORIAL ARGUVAL, S.A. APRENENTATGE ALTRES IDIOMES Ref. 9788489672857 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Un método práctico y sencillo para comunicarse en vacaciones, viajes de negocios o desplazamientos a través del mundo. Incluye una sección dedicada a la pronunciación y unas nociones básicas de gramática,
    Ancho: 90 cm Largo: 160 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    5,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-89672-85-7
    • Data d'edició : 01/11/2001
    • Any d'edició : 2001
    • Idioma : CHI
    • Autors : VV.AA.
    • Nº de pàgines : 192
    • Col·lecció : GUIA PRACTICA DE CONVERSACION
    • Nº de col·lecció : 0
    Un método práctico y sencillo para comunicarse en vacaciones, viajes de negocios o desplazamientos a través del mundo. Incluye una sección dedicada a la pronunciación y unas nociones básicas de gramática,

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.